Ihmissuhdetyössä kohdataan usein hankalia tilanteita ja haastavasti käyttäytyviä asiakkaita. Vaikeiden tilanteiden taustalla on aina jokin syy. Tämän tiedostaminen antaa voimia ja uskoa ratkaisujen löytymiseen.
Teoksessa esitellään syitä yhteistyön sujumattomuudelle ja annetaan keinoja sekä mahdollisten syiden että entistä toimivampien työskentelymallien löytämiseksi.
Kirja sisältää tehtäviä, joiden avulla lukija voi tarkastella asiakkaan käyttäytymistä ja omaa toimintaansa ja löytää ratkaisuja vaikeassa tilanteessa etenemiseen. Lukuisat vinkit auttavat myös uudistamaan työskentelyä kokonaisvaltaisesti.
1. painos, 2016
ISBN 978-952-451-695-2
Nidottu, 338 sivua
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Pauli Juuti - Antti Vuorela
Johtaminen ja työyhteisön hyvinvointi
Sonja Strömsholm - Emilia Lahti - Lauri Järvilehto - Meeri...
Sisu
Anne Birgitta Pessi - Frank Martela - Miia Paakkanen (toim.)