28,00 €

Ostoskorissasi on 0 kpl tätä tuotetta
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena
Klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana
Lataa painokelpoinen kansikuva
  • 1. painos, 2002
  • ISBN 952-451-060-X
  • 200 sivua
  • Nidottu

Hanna-Leena PesonenJaakko LehtonenAntero Toskala

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena

Markkinointia, viestintää, psykologiaa

Asiakaspalvelu ja markkinointi ymmärretään kirjassa laajana kokonaisuutena: ne ovat vuorovaikutusta ja sellaisena ikkuna koko organisaation toimintatapaan ja -kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on yritystoiminnan ohella yhä tärkeämpi rooli myös julkishallinnossa ja ns. kolmannella sektorilla. Koska liike-elämän, virastojen ja ei-kaupallisten yhteisöjen tavoitteet ja toimintatavat poikkeavat toisistaan, edellyttää niiden yhtäaikainen pohdinta uudenlaisia tarkastelukulmia.

 1. painos, 2002 ISBN 952-451-060-X 200 sivua Nidottu