39,00 €

Ostoskorissasi on 0 kpl tätä tuotetta
Lujita luottamusta
Klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana
Lataa painokelpoinen kansikuva
  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-644-0
  • Nidottu, 185 sivua

Eija Raatikainen

Lujita luottamusta

Asiakassuhteen rakentaminen sosiaali- ja terveysalalla

Kun työskentelee haasteellisessa elämäntilanteessa olevan ihmisen kanssa, jokainen tapaaminen on merkityksellinen yhteistyösuhteen onnistumisen kannalta. Joillekin kohtaaminen sosiaali- ja terveysalan ammattilaisen kanssa voi olla helpottava ja jo kauan odotettu kohtaaminen, toisille välttämätön pakko.

Asiakassuhteen alussa kohtaamisessa ovat läsnä asiakkaan ja työntekijän ehkä ristiriitaisetkin toiveet, huolet ja motiivit. Tällaisessa kohtaamisessa luottamus on tekijä, jonka varaan ja jonka avulla tämä suhde ja tuleva yhteistyö syntyvät.

Tästä kirjasta saat käytännönläheisiä työkaluja luottamuksellisen asiakassuhteen rakentamiseksi ja ylläpitämiseksi. Samalla saat vinkkejä myös asiakkaiden tyytyväisyyden ja oman työhyvinvointisi parantamiseen sekä vaativien asiakkaiden kanssa toimimiseen.

  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-644-0
  • Nidottu, 185 sivua

Voisit olla kiinnostunut myös näistä

Aini Pehkonen - Marja Väänänen-Fomin (toim.)

Sosiaalityön arvot ja etiikka

Tero Timonen - Maija Castrén - Mari Ärölä-Dithapo

Autismikirjo

Kirsi Liuska - Tiina Turunen

Häijyherneitä ja lempeyslientä

Linda Kavelin Popov - Riikka Parkkonen (suom.)

Reilu, reipas ja vastuuntuntoinen

Daniel J. Rechtschaffen

Keskittymiskykyä luokkaan

Tuula Styrman - Marika Torniainen

Kunnioittavan kosketuksen käsikirja

Maaretta Tukiainen

Hyvän mielen taidot + Hyvän mielen kortit -paketti

Kirsi Liuska - Tiina Turunen

Häijyherneitä ja lempeyslientä