Hae verkkokaupasta

Ostoskori

Ostoskori

Jukka Oksanen

Motivointi työvälineenä

  • Motivointi työvälineenä
  • Motivointi työvälineenä
2. painos, 2014
ISBN 978-952-451-613-6
275 sivua
Nidottu

kpl

Erilaisissa asiakkaan kohtaamisen ammateissa tulee vastaan mitä erilaisimpia asiakkaiden muutosohjaamisen tarpeita. Usein ammattilaisen pitäisi kyetä luomaan asiakkaaseen pikaisesti hyvä yhteistyösuhde, paneutua syvällisesti hänen ongelmaansa ja etsiä siihen ratkaisua yhdessä asiakkaan kanssa. Paitsi sosiaali- ja terveysalalla myös työvoima-alalla ja velkaneuvonnassa tarvitaan monenlaisia motivoinnin taitoja.

Tässä kirjassa kerrotaan, mihin johdonmukainen muutostyöskentely pohjautuu. Siinä painotetaan erityisesti työntekijän toiminnan ja motivointiin liittyvän tunnelman vaikutusta yhteistyösuhteen rakentamiseen. Mitä laajemmin työntekijä uskaltaa keskustella, sitä suuremmat mahdollisuudet hänellä on motivoida.