42,00 €

Ostoskorissasi on 0 kpl tätä tuotetta
Juokse, hyppää, heitä, ota kiinni!
Klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana
Lataa painokelpoinen kansikuva
  • 1. painos, 2016
  • ISBN 978-952-451-718-8
  • 267 sivua
  • Nidottu

Timo Jaakkola

Juokse, hyppää, heitä, ota kiinni!

Perusliikuntataitojen opettaminen lapsille ja nuorille

Mitä paremmin lapsi ja nuori hallitsee perusliikuntataidot, sitä parempi elämä hänellä on edessään.

Tiedetään, että perusliikuntataitojen — juoksemisen, hyppäämisen, heittämisen ja kiinni ottamisen — hallinta on yhteydessä muun muassa ajattelun ja sosiaalisten taitojen kehittymiseen sekä menestymiseen koulussa. Näiden taitojen hallinta antaa eväät myös koko eliniän kestävän aktiivisen ja liikunnallisen elämäntavan muodostumiseen. Vain ohjaajan mielikuvitus rajoittaa niitä mahdollisuuksia, joita perusliikuntataitojen harjoittelu tarjoaa!

Tämä kirja antaa tukun tietoa siitä, miten perusliikuntataitoja kannattaa opettaa ja miksi niihin panostaminen on niin tärkeää. Lisäksi kirja on täynnä käytännön harjoitteita käytettäväksi varhaiskasvatuksesta yläkouluikään. Teoksen harjoitukset on valittu niin, että niiden ohjaaminen onnistuu keneltä tahansa ilman liikunta-alan koulutusta.

Teos on itsenäinen jatko-osa kirjalle Krokotiilijuoksu — ja 234 muuta toimintaideaa motoristen taitojen kehittämiseksi. Yhdessä teokset muodostavat kokonaisuuden, jossa ohjaajalla on sekä tietoa että lähes loppumaton varasto aktiviteetteja perusliikuntataitojen opettamiseen.

 1. painos, 2016 ISBN 978-952-451-718-8 267 sivua Nidottu

Voisit olla kiinnostunut myös näistä

Hannele Cantell (toim.)

Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia

Sanna Leena Saarinen

Aistiseikkailu-kirja ja -kortit

Rauno Haapaniemi - Liisa Raina

Rakenna oppiva ryhmä

Eevastiina Gjerstad

Kuka on kukkulan kuningas?

Tiina Vitka

Laaja-alainen erityisopetus yläkoulussa

Kati-Pupita Mattila

Lapsen vahvistava kohtaaminen

Päivi Hamarus - Pekka Kanervio - Laila Landén - Seppo...

Huuto!

Malin, Antero - Männikkö, Kaisa (toim.)

Älykkyys